Služby pre spoločnosti

Dovoľte nám prostredníctvom našich vysoko profesionálnych služieb sprevádzať vás na vašej ceste k výnimočnosti.

Tréningové a rozvojové programy

Tréningové a rozvojové programy

Naše tréningové a rozvojové programy patria zatiaľ medzi najviac využívané služby u našich firemných klientov. Firemné tréningové a rozvojové programy sú šité na mieru presne podľa potrieb a očakávaní klienta.

Aj keď jadro rozvojového programu vieme vyskladať na mieru z našich modulov v zmysle našej metodiky, výsledný rozvojový program namodelujeme na základe podrobnej analýzy, zmapovania očakávaní a potrieb klienta a prostredia, kde má byť projekt realizovaný a implementovaný.

Metodika rozvojových projektov je postavená na 7 silných pilieroch:

  1. Okrem toho, že účastníci našich rozvojových projektov získavajú nové vedomosti a
    zručnosti, pracujeme aj s ich paradigmami a postojmi a naším cieľom je získanie
    návyku  proaktívneho myslenia a správania.
  2. Štruktúra rozvojových projektov pozostáva vždy z dvoch častí. Jednou je interaktívny
    tréning a druhou aplikačný workshop. Toto spojenie vytvára možnosti pre transfer
    poznania do reálnej praxe, je efektívnym spôsobom prepojenia poznatkov a zručností,
    získaných v prostredí vzdelávacej aktivity a reálnej praxe.
  3. Jedinečná kombinácia teoretickej a interaktívnej časti rozvojových projektov v pomere 30/70,
    pričom všetky prvky interaktívnej časti (cvičenia, simulácie, workshopy, projekty) sú
    z reálnej praxe účastníkov tréningu.
  4. Vzájomné prepojenie jednotlivých častí projektu v logických a časových súvislostich a
    prepojenie s inými aktivitami v rámci CCBG (consulting, pracovná psychodiagnostika,
    assessment centrá, development centrá, kompetenčné modely a pod.)
  5. Výstupy z realizovaného projektu (spätná väzba na účastníkov projektu a zostavenie
    homogénnych skupín) pre manažment a útvar vzdelávania (HR)
  6. Podrobné vyhodnotenie rozvojovej aktivity vrátane jej efektivity
  7. Možnosť implementácie metodiky projektu do interného vzdelávania spoločnosti

Niektoré z modulov našich vzdelávacích a rozvojových projektov:

Proaktívna obsluha

  • Proaktívna komunikácia s klientom
  • Klientská orientácia
  • Riešenie náročných situácií pri obsluhe klientov

Proaktívny predaj

  • Telefonovanie
  • Akvizície a získavanie nových klientov
  • Predaj orientovaný na úžitok
  • Fázy obchodného rozhovoru
  • Vzťahový manažment
  • Typológia klienta a predajné rozhovory
  • Vyjednávanie

Proaktívny manažment

  • Rola manažéra
  • Riadiace štýly
  • Koučing ako forma riadenia
  • Stimulácia a rozvoj pracovníkov
  • Tímová práca a budovanie pracovného tímu
  • Komunikácia v tíme a firemná komunikácia
  • Sebapoznanie manažéra
  • Riešenie problémov a konfliktov v pracovnom tíme
  • Kreativita v práci manažéra
  • Zvládanie záťaže a stresu
  • Hodnotenie pracovníkov
  • Prezentácia, vedenie porád a vedenie vzdelávacej aktivity
  • Príprava zástupcov/nástupcov
  • Manažment zmeny

Projekty na mieru

  • Rozvojové projekty ušité na mieru pre klienta na základe metodiky 5 ELEMENTS®
  • a iné…
Dohodnúť si stretnutie
Koučing

Koučing

Témy, s ktorými sa pracuje v individuálnom koučingu prinášajú manažéri.

Na našich stretnutiach realizujeme transformačný biznis koučing, ktorý pracuje s najvnútornejšou motiváciou a zdrojmi koučovaného, takže výsledok koučovania a rozhodnutia koučovaného prinášajú trvalú zmenu. Koučing môže mať charakter poradenstva (nie v zmysle poskytovanie rád, ale v zmysle hľadania nových alternatív riešenia), môžu sa v ňom uplatňovať aj prvky vzdelávania a tréningu, môže mať charakter sebaskúmania a analýzy emočných procesov. Vždy je však postavený na spolupráci koučovaného a kouča. Táto spolupráca vyžaduje istú mieru vzájomnej dôvery a vytvorenia atmosféry psychologického bezpečia.

Najčastejšie témy koučingu:

  • otázky komunikácie s podriadenými
  • otázky porozumenia správaniu spolupracovníkov a podriadených
  • otázky vzťahov na pracovisku, sympatií a antipatií, rôznorodosti ľudí a hľadania možností spolupráce
  • problematika vzťahov na pracovisku
  • špecifické otázky riadenia, napr. vedenie a organizácia porád, hodnotenie podriadených
  • zvládanie stresu, prerastanie pracovných a súkromných zón
  • plánovanie času a  jeho optimálne využitie
  • spätná väzba od podriadených a stimulácia dvojsmernej komunikácie
  • otázky delegovania (kedy, komu, ako a čo) a kontroly
  • otázky vzniku a riešenia konfliktov
  • ďalšie…

Koučing môže mať aj skupinovú podobu

V takomto prípade sa témy preberajú spoločne, účasť je dobrovoľná, manažéri majú vždy právo vstupovať, resp. neparticipovať na danej téme. Skupinový koučing máva nezriedka supervízny charakter (analyzujú sa tam pracovné situácie a hľadajú sa optimálnejšie riešenia), alebo psychohygienický zámer (ventilovanie tenzií a tlakov spôsobených záťažou, stresom, nadvýkonom a podobne).

Dohodnúť si stretnutie